sadface )):

just nu mår jag inte alls bra. ljuden som kommer ur min hals påminner starkt om min röst, men det låter hackigt och djupt och konstigt och gör ont när jag pratar. och jag hostar som bara den och snoret rinner och huvudet känns jättejättetungt. jag är sjuk!

det är en sak som smärtade mitt hjärta igår och jag måste bara skriva om den. för, hallå!!!! efter min korta skoldag som bara var en lektion tog jag båten till matilda för te och massa videoklipp på cobra starship och jag gillade det. sen så begav vi oss in till stan och knallade runt och hamnade tillslut på Espresso house där vi tillbringade ett antal timmar. och här kommer det som smärtar mig in. jag har alltid tänkt att det heter EXPRESSOHOUSE med ett X där S:et är. men så var inte fallet upplyste matilda mig om efter att ha skrattat och slagit mig varje gång jag sa fel. jag är fortfarande lite ledsen.
för det var så kul. på något sätt. men nu är mitt hopp i livet dött och jag ska gå och somna snart. för jag är trött och har inget annat val än att stiga upp imorgon och gå till skolan fastän det är studiedag och repetera med projektarbetspjäsens skådespelare. det smärtar mig nästan mer än att espresso house inte stavar sitt namn med ett x. faktiskt. för jag vill, och behöver, sova sova sova och bli frisk.

)): jag gör mitt sadface framför datorn, men ingen ser.

Kommentarer
Postat av: suarez. alex, suarez.

min mamma och jag skrattade åt dig och ditt jäkla expresso mwahaha. och cobra starship! det känns lite som om de har stulit panics uttropstecken, för jag vill göra \o/ armarna varje gång jag skriver om dom. ALEX SUAREZ jag blir knäsvag. he be so flyyyy. och du borde gå och lägga dig, ja, men det blir tråkigt för mig för nu pratar jag med dig. aiie aiie!

Postat av: Anonym

Men big deal Linda, ALLA är sjuka. JAG är sjuk!

Jag trodde jättelänge, inte just om espressohouse men om själva drycken espresso att den hette expresso. Eller, jättelänge, ett tag i alla fall. Det var i alla fall jättelänge sedan jag slutade tror det, så det spelar ingen roll.

2008-01-29 @ 21:24:03
URL: http://alvafelicia.blogg.se
Postat av: Elin

Men lilla stackare, du är ju jätteofta förskyld! Vill du ha lite av mitt imunförsvar? Du kan få det i ett fint paket om du vill :)

Snart kommer jag till sthlm. Eller snart och snart.. men man kan väl önska?
Sakna dig

2008-01-29 @ 22:13:58
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: Anonym

A-ha! Det förklarar min ljudnotering jag hörde i telefonen när jag pratade med dig (och mattan) i telefonen i tisdags. Själv har jag också varit osäker på uttalet, men tog reda på det riktiga för nogra veckor sedan. Dock håller jag mig krampaktigt kvar vid x-sidan. Men så fort någon annan ska uttala det jävla ställets namn spettar jag direkt öronen. Därför tyckte jag att du sa det väldigt långsamt och tydligt, med en liten liten fördröjning där ibörjan, (jag lovar att jag kommer precis ihåg hur det lät för det utspelar sig i min hjärna just nu till och med) när jag frågade var ni satt och fikade. Något som jag tyckte var lite strange eftersom jag under en lång tid vetat att du sagt "fel".

2008-01-30 @ 09:14:51
URL: http://jeanettebarasanning.blogg.se
Postat av: Anonym

jag vet att det heter spetsar öronen, inte spettar. ew.

2008-01-30 @ 09:16:48
URL: http://jeanettebarasanning.blogg.se
Postat av: Malin

Hej där! det var jättemysigt att fika med dig häromdagen i det där kaffehuset du vet! det gör vi om, och jag bjuder! jag hoppas verkligen att du ska bli frisk snart! (du kanske redan är frisk? hoppas) jag sitter själv och är yr och snörvlig men vägrar vara sjuk länge till. så det så. tycka om dig min vän :) du ska inte behöva vara ledsen, för du är ju så fin :)!

2008-02-01 @ 13:16:11
Postat av: D

stakkare

2008-02-02 @ 23:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback