so sick..

antal glas i mitt rum: 20
antal muggar i mitt rum: 6
antal tabletter de senaste dagarna: många!
antal näsdukar använda: många (nästan en hel papperskorg är fylld)

jag är sjuk, fortfarande, men hoppas på att tillfriskna snart. jag är trött på att bara ligga i min säng och snora och ta tabletter för att kunna sova och må allmänt uruselt. rensade precis mitt rum på disk och det var en lättnad.glasen och muggarna stod överallt och nu kan jag röra mig utan att vara rädd för att ha sönder något. och nu börjar jag känna mig hungrig, att leva på skorpor och cocacola i två dagar är bra för en sägs det ju. min säng är helt full av smulor och jag vill bli frisk. okej?

Kommentarer
Postat av: Elin

Krya krya krya krya på dig!!!

Postat av: Anonym

illa illa illa

2008-02-07 @ 11:03:15
URL: http://jeanettebarasanning.blogg.se
Postat av: ianto jones

åh, mums. skorpa :D

2008-02-07 @ 12:52:35
URL: http://faceon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback