jag är en rockstjärna!

Det känns fett konstigt att vara tillbaka I skolan igen efter två veckors uppehåll. Och det känns redan som om jag varit tillbaka i hundra år, allt går i samma takt - samma rytm. Dag ut och dag in. Men det är väl bra på något sätt, antar jag.

MEN, igår!! Så hände något. Efter skolan traskade jag trött med Matilda först till konsum där proviant inhandlades, ostkakor och marylandcookies, och sen tog vi båten över till andra sidan. (jag gillar det, den andra sidan. Låter som de dödas sida. Haha, iallfall) på båten stötte vi på en lärare och satt och småpratade resan över. Blir alltid lite krystat på något sätt, men Matilda pratade på och jag kunde mest bara sitta och le. Sen så sa vi hej då, och gick upp till lägenheten. Väl där, var det dags för gitarhero och jag ÄGDE! Alltså, det var som om jag aldrig hade gjort annat än spela det. Jag var så fruktansvärt fantastiskt duktig!!!!! SERiöst. ni anar inte. jag bara satt där, tryckte på knapparna och spelade! matilda och hanna (systern) satt och stirrade med munnarna öppna av förvåning och med avundsjukan skriven över pannorna. helt fantastiskt bra var jag.

(okej seriöst nu. jag var inte jättebra. men jag var inte jättedålig. eller, okej. jag var jättedålig när jag började men sen gick det helt okej. men jag hade HELT otroligt kul och ser framför mig hur jag dygnet runt kommer våldgästa lägenheten och spelet och bara spela tills fingrarna blöder. eller, nej. men kul var det. och matilda och hennes syster satt mest och skrattade åt mitt knäppa fniss när jag gjorde någtot rätt och när jag fick leka rockstjärna och vinkla upp gitarren. så KUL! åh)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vaddå för lärare? hu-hu?

Postat av: Anonym

Ja, vaddå för lärare? Inte allas vår favoritlärare? Eller nej, det kan det ju inte ha varit.

Seriöst Linda. Nu blir jag lite taggad, jag måste också vara med och köra Guitarhero. Jag slår vad, om pengar alltså, faktiska pengar, att jag äger er alla.

2008-02-14 @ 23:02:28
URL: http://alvafelicia.blogg.se
Postat av: Anonym

Yes, jag ringer dig någon gång innan söndag så kan vi ta oss ett snack!

2008-02-16 @ 17:26:15
URL: http://jeanettebarasanning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback