hej, idag har jag städat!

idag har jag städat. och elisabeth har städat. så nu är vårt rum och vår toalett fina och det börjar kännas lite mer som jul och jag gillar det. det är den sjunde december. imorgon ska vi på miniturne till blekingen och spela en föreställning. sen ska vi öva luciasånger hela veckan för att på fredag gå luciatåg med teckenspråkslinjen. (fråga mig inte varför inte musiklinjen på sundsgården får frågan, det vet jag verkligen inte. konstigt är det.) det blir fint. och bra. och snart kommer jag till stockholm. tiden bara rusar iväg. jag menar, snart har en termin gått. den har varit väldigt fullspäckad, intensiv, jobbig men fantastisk rolig!



idag när vi städade tänkte jag att jag skulle gå igenom min garderob, på riktigt. och det gjorde jag. och insåg att jag har väldigt, väldigt, VÄLDIGT mycket kläder. en väldigt massa klänningar och kjolar och tröjor och koftor. så linda maria martinson måste skärpa sig med klädinköpen. att sy själv är ju ganska fräck och secondhand gillar vi. jag vill inte ens skriva hur många klänningar jag hittade. väldigt, väldigt, VÄLDIGT många.

         

här bor jag!! och min favoritkombo elisabeth. den första sängen är min, den andra hennes och visst är våra matchande tavlor heta?! sen har vi skrivbordet där jag sitter nu och spegeln där jag tittar på mig själv minst fem gånger per dag och garderoben som rymmer alla kläder. eller, många av dem. och nu är den städad och fräsch. wow. hela vårt rum är fantastiskt fint och städat och jag var tvungen att ta kort för att själv inse hur bra det ser ut och hur trevligt det är när det är städat.



ovanför min säng har jag kort på människor och saker som gör mig glad. det här är en del av väggen. den är ganska stor och är under ständig påbyggnad.

Kommentarer
Postat av: pernilla

fy vad gos ni verkar ha det!

Postat av: D

Jag har noterat att jag är med på en bild! bra jobbat linda!

2008-12-08 @ 17:43:23
Postat av: Elin

Åhhhh! Supermys! :D Ert rum ser verkligen otroligt hemtrevligt ut! Det är så skönt att städa, men det bär emot! Men såhär till jul får man helt enkelt kämpa lite! ;)

Fiiiina bilder!! Jag kanske skulle satsa på nåt liknande? Hur har du satt fast dem på väggen?

2008-12-08 @ 18:00:07
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: jorma taccone

fem gånger? HA - du måste ljuga

2008-12-09 @ 01:42:17
URL: http://faceon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha, åh Linda, jag är ju med på både en och två bilder! Har till och med fått en solo-bild! Fiiiint!



Felicia

2008-12-09 @ 01:44:50
Postat av: elsa

vilken söt spegel du har. är den second hand?

ge mig några av klänningarna om du inte behöver dom? :)

2008-12-10 @ 12:56:33
URL: http://elsimon.blogg.se/
Postat av: Eillaeeeiin

Alltså, ja, (om julen) fick sjuk panik nu när jag insåg att det bara är 2 veckor kvar! Så sjukt mycket jobb det blir de här veckorna! hjilp! Men snart ledigt, ska bli såååå sjuuuukt sköööönt! :D

Tur att jag redan handlat de flesta julklapparna!

Vi rings, min darl! PUSS

2008-12-10 @ 14:43:50
Postat av: elsa

haha, okej då får du sy en åt mig istället! ;)

nej, men hoppas allt är bra med dig. och håller med, kul att följa folks bloggar :) kram

2008-12-10 @ 18:58:18
URL: http://elsimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback