året närmar sig sitt slut

tvåtusenåtta närmar sig sitt slut, ett väldigt händelserikt år närmar sig sitt slut. studenten i juni och flytten till skåne är ganska stora grejer som hänt. och sen har mer och mindre bra saker hänt. jobbigt år. roligt år. fantastiskt år. konstigt år.

igår tog jag en tripp in till staden med den hemmavarande familjen för lunch i gamla stan och sen inköp av ett par snygga skor. sen for jag till uppsala för att stöta på två sköna brudar och sätta mig på en buss och komma till lötenkyrkan, platsen där jag hängt de senaste fem årens sista dagar i december. träffade galet fint folk där, människor jag verkligen gillar men som jag aldrig ser. sen smet jag och en skön brud, många kramar senare, till bussen och tåget mot stockholm.

och nu.. ja. jag ska snart hoppa in i duschen för att fräscha till mig. blir middag och fest ikväll och man ska väl se lite fräsch ut antar jag! vid tretiden bär det av in till staden... nytt år. nya förhoppnngar. nya misslyckanden. nya, vägar. nya möjligheter. man kan ju hoppas att tvåtusennio bjuder på mycket fint. 

2 0 0 9 , here i come.


Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt! Jag tror 2009 kommer bli ett hyvens år. Jag hoppas på det iallafall!

Detta var sannerligen ett annorlunda nyår, men kul ändå tycker jag att göra nått nytt. Men nog saknade man människor som man brukar träffa på nyår!

Postat av: Anonym

året är slut linda

2009-01-07 @ 11:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback