och så älskar jag...

jag älskar tanken på att allt kommer att bli bra och att allt kommer lösa sig.
jag älskar regniga dagar när man bara kan gå runt i sunkiga och urtvättade kläder utan att det gör något.
jag älskar att bli ett med musiken jag lyssnar på.
jag älskar att läsa böcker.
jag älskar att se på skitprogram på tv och drömma om en annan verklighet.
jag älskar tanken på att det är söndag imorgon och jag kan sova så länge jag vill.
jag älskar också att det känns som om jag är ganska snygg i min nya frisyr och att jag nu ska försöka ha det utsläppt, för hey - det är ganska skönt att ha håret så.
jag älskar att prata i telefon med vänner.
jag älskar att jag kunde flytta min tandläkartid lååångt in i framtiden, för jag är livrädd för tandläkare.
jag älskar den kursiva stilen som det här inlägget är skrivet med.
jag älskar att jag är så positiv idag
(men kära läsare, vänj er inte.)
och så älskar jag dig ..

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vem?

2007-09-15 @ 22:06:37
Postat av: Linda

dig :D haha.

2007-09-15 @ 22:19:18
Postat av: Elin

Ahh, fint. All you need is love. Och nej, brorsorna vet inte. :) Puss! :D

Postat av: Anonym

Say what, har du klippt dig? Vad roligt! Utsläppt, tjoho!
Men det var värst vad optimistisk du var. Akta så det inte håller i sig. Eller smittar! Hu...

2007-09-16 @ 15:43:14
URL: http://alvafelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback