jag är inne på msn och pratar med fyra kontakter.

ibland, eller typ hela tiden, så sitter jag på msn. alltså, jag sitter inte heela tiden på msn, men det här jag ska berätta om händer oftast, ibland, när jag sitter vid msn. men okej, jag sitter vid msn ganska mycket och jag vet egentligen inte varför. eller, det vet jag, men det känns lite onödigt.
iallfall.
när jag sitter på msn så ser jag på alla mina kontakter, och jag lovar att jag har ett par stycken, och jag tänker på att shit -. vilka av alla dessa människor känner jag. egentligen. och vilka vill jag prata med, skratta med, träffa ?!
och om jag är inne på msn, och inte pratar med någon så känner jag mig jättemisslyckad. som om jag inte har några vänner, även fast vännerlistan är full och tjugo kontaker är online. grejen är den att jag inte har något att säga. eller, det har jag väl, men egentligen inte. det blir ganska lamt om man bara ska fråga hur folk mår och få ett bra tillbaka, varför? OCH, vilka mår egentligen bra ! knappt hälften av dem man pratar med, knappt någon tror jag. det är sånt man slänger ur sig, på msn för att folk inte ska fråga mer. man är liksom inte tillåten att säga/skriva hur man mår. och, man kanske inte vill säga hur man mår till alla, men iallfall. jag har tänkt lite på det här.

och här sitter jag, och skriver i bloggen. för vilka?? till vilken nytta?? skit samma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såhär ser en idealisk konversation på msn ut. Åtminstone för mig:

A: Hej!
B: Hej hej!
A: Hur mår du?
B: Bra, hur mår du?
A: Ganska bra
B: Vad bra
A: Mm, vad gör du då?
B: Ingenting sitter vid datorn typ. Själv?
A: Samma.
B: Soft.
A: Mm...
B: ...
A: ...
A: Jag ska gå nu. Men ha det bra.
B: Detsamma, vi hörs, puss puss.
A: Pusshej!

Postat av: D

Jag får lite "vad är meningen med livet?" känsla!

2007-10-28 @ 17:28:59
URL: http://ekvalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback