ingen rubrik alls

snart har nästan hela helgen gått, men det gör inte mig något eftersom jag sen har l e d i g t , eller nästan, i två veckor. en veckas projketarbetsjobb följt av en veckas jobb. det skulle kännas toppen om jag verkligen var riktigt riktigt säker på mitt projektarbete, men det är jag inte och jag kan inte sluta prata om det.
igår fyllde Rosanna år och det var fest. eller, fest och fest. vi var med ett tag, och sen, efter en kort tur till burger King, somnade vi i matildas underbara säng som jag är kär i och som jag nästan skulle kunna skriva ett hyllningstal till. Jag ska försöka att låta bli.

just nu sitter jag och lyssnar på spektor och det är ett kärt återseende efter en paus på några veckor - det är något speciellt med den bruden !!!

(och det är ganska.. komiskt när man ser att det fakitskt är supermånga människor, okej ganska många, som läser min blogg men som inte kommenterar. schpännande. och när vissa av dessa personer klagar, i deras bloggar, över att det inte är några kommentarer, undrar jag vart dessa personers kommentarer finns i min blogg. vilket resonemang. nej, nu väntar vänner)


Kommentarer
Postat av: Elin

Precis sådär är det i min blogg också. Jag misstänker starkt att de flesta är människor i min närhet som inte riktigt känner mig men som spionerar på mitt liv. Jag hoppas att de gör det av nyfikenhet för att de tycker jag verkar trevlig, inte för att de vill veta mina hemligheter för att de är dumma. Du fattar :)

Åhhh regina! Fin flicka!

Postat av: Puppan

Sluta sno mitt schpännande-uttryck!

2007-10-21 @ 14:26:43
URL: http://jeanettebarasanning.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag brukar faktiskt kommentera tönt.
Hahaha.

2007-10-22 @ 10:47:01
URL: http://alvafelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback