det börjar bli höst och I like it.

och så sitter man här, igen. framför datorn som man egentligen inte tänkt hamna framför. eller, okej - visst. jag hade planerat det men endå. det är lite typiskt att man ALLTID hamnar här. på ett eller annat sätt. och oftast också vid bloggen, för att skriva ännu ett intressant inlägg så att mina käära vänner kan läsa om mitt liv.

men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. just nu håller jag på att skriva på mitt manus till projektarbetet och det går halvbra. just nu har jag ont i magen och ska snart gå. just nu ropar min syster från nedervåningen att hon minsann sätter på Aladdin nu även om jag inte kommer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag räddade ju ditt LIV

Postat av: Elin

varför hamnar man alltid framför datorn? det skulle man kunna göra ett helt projektarbete om! ;P Puss puss!!

2007-10-03 @ 20:12:56
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: Anonym

Skriv bara att det är en skitdag istället.

2007-10-03 @ 23:12:47
URL: http://alvafelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback