big girls don`t cry

jag sitter här, och jobbar för fullt med mitt projekarbete. eller, jag försöker. för att skriva manus det är svårt!

det jag egentligen ville skriva om var hur glad en gammal man gjorde mig och min vän igår. vi skulle gå på bio och se "Den man älskar " och när vi ska gå fram till biljettkassan så frågar en man oss om vi ska gå på bio. Jaa, säger vi och han räcker fram två biljetter och säger här. vi ler och tackar och är allmänt förvånade över dessa gratisbiljetter.
filmen var fantastisk.
jag älskar Jonas Karlsson.

tillbka till pjäsen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

va mysigt:) tänk va fint när folk bara är sådär snälla och omtänksamma!

Postat av: Anonym

Bra där

2007-10-24 @ 23:21:40
URL: http://alvafelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback