All seems wasted now you comb your hair, while your eyes search for a backdoor to get out.



                 

jag älskar musik och jag önskar av hela mitt hjärta att jag verkligen verkligen verkligen kunde sjunga riktigt riktigt riktigt fint. just nu sitter jag och lyssnar på EF och mitt hjärta fylls av varje ton. jag älskar det !! jag älskar att höra rikrigt riktigt bra musik och sugas in i den, glömma alla bekymmer, skrika med i texterna, försvinna en stund. jag älskar det, så därför har jag spenderat en stund nu, med att leta upp bilder på några riktigt riktigt bra band och artister och lägga upp dem här. varför? jag vet inte riktigt. kanske för att visa att jag lever och andas och är, eller  bara för att jag vill visa hur sjukt snygga människor det finns. 

eller.. ja. nu ska jag återgå till min söndagskväll vars planer gick i kras när bussen inte kom och då jag struntade i att vänta tjugo minuter på nästa.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh nej. Innan den manliga kvinnan!

Postat av: D

Okej de kanske är positivt på ett sätt..men ja tycker de är en ledsam undetton

2007-10-28 @ 20:18:24
URL: http://ekvalk.blogg.se
Postat av: Anonym

Du anar inte hur ofta jag önskar att jag kunde sjunga - men varför? Ibland känns det som att alla mina problem skulle lösas om jag bara hade en fantastisk sångröst!

I andra stunder inbillar jag mig att det inte alls är så svårt, och att alla människor nog sjunger ungefär lika bra - därmed att jag lätt är på samma nivå som alla världsberömda sångerskor.

Komplext, inte sant?

Vad skulle du göra som inte gick när bussen kom?

2007-10-28 @ 20:48:54
URL: http://alvafelicia.blogg.se
Postat av: Pernilla

vad skulle man göra utan musik!

2007-11-02 @ 12:39:55
URL: http://peerniilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback