min rygg gör jätteont och jag lyssnar på musik och har en ledig fredag.

jag har jätteont i min rygg.
det är ganska obehagligt faktiskt, gör bara konstant ont och det har gjort det sen imorse när jag gick iväg till skolan. och jag vet inte varför. kanske för att jag stod klämd mellan massa människor i tisdags och min väska grävde sig in i axeln, men jag tror inte det. för då borde smärtan kommit tidigare. det gör iallfall hiskeligt ont.

min dator har kraschat och därför sitter jag vid den andra. vi ska försöka ordna det i helgen (eller, pappa ska väl ordna det, jag ska titta på och försöka förstå.) känner mig ganska ensam utan den på något sätt och det är ju lite dumt, men jag gillar att sitta där ganska sent och prata med roligt folk. och kolla klipp på youtube. och skriva. och .. ja.

just nu lyssnar jag på, ni kanske har gissat, my chemical romance och låten cancer som jag fastnat för. annars går blindsides EP the black rose varmt i min stereo. WOW - vad jag gillar dom låtarna, det är något med texterna. dom kan sina saker, dom vet hur livet är. dom.. ja.

hejdå.  nu ska jag se idol

Kommentarer
Postat av: matilda

KNOW THAT I WILL NEVER MAAAAAAAAAAAAAAAAAARRY ~~ 'CAUSE THE HARDEST PAAAAAART OF THIS, ISSSS LEAVING YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ~~

Postat av: D

jag tycker de känns som du mår dåligt ofta nu förtiden =/

2007-12-01 @ 15:19:14
URL: http://ekvalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback