jag ska inte ens ge mig på att beskriva känslan jag har..

jag vill beskriva den känslan jag har nu, för den är så bra och får mig att må så bra, men den är svårdefinerad. sjukt svårt att sätta ord på. jag är bara.. lycklig!!! så lycklig och glad och glad och nöjd över att jag gick och såg blindside ikväll för konserten var så bra och jag har aldirg svettas så mycket i hela mitt liv eller varit så skabbig - men det var så värt det ! för, jag stod typ längst fram och och och.. ja. var så nära .

deras låtar inger mig hopp. och .. jag vet inte. något. en bra känsla.

jag kan inte ens uttrycka mig eller stava så jag ger mig itne på att försöka besrkvia konserten mer, det kommer komma, en annan dag. nu måste jag bara smälta det.

over and out . ♥

Promise you won't let me fall asleep never to wake up
Til my breath is gone don't let the color of my eyes fade

Kommentarer
Postat av: matilda

ALLA SMILEYS I HELA VÄRLDEN, LINDA.

ALLA!

Postat av: Elin

Åhhhh.. jag är så sjukt avundsjuk!! men glad för din skull ! :D Jag ringer någon dag snart så får du berätta allt!! puss

2007-11-29 @ 22:37:47
URL: http://hejhenning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback