jag har fått jobb. eller, typ.

jag har fått jobb. eller, typ.
alltså - dom ringde från BÅDE ICa på ekerö och McDonken i vällinby, idag. med en halvtimmes mellanrum. och jag fick lite glädjefnatt.

ett jobb liksom. PENGAR!!

jag är glad och hoppas nu att min träff med ICaStefan ska gå bra på tisdag kl.11 . ska ringa upp mcdonken imorgon, för mitt i mitt glädjerus över Ica trasslade jag bort mig och sa inte ja till en intervju och frågade sött om jag kunde ringa på tisdag om jag inte fick andra jobbet, och det fick jag, men det kanske är bra att visa sig intresserad och så.

och nu hoppas hoppas hoppas jag att jag får det här jobbet på ICA och att jag inte behöver gå in på arbetsförmedlingens hemsida en gång till, eller gå runt och fråga.                 Hoppas Hoppas Hoppas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dumt Linda!
Du ska spela intresserad av båda jobben förstås!
Och grattis. Aldrig i livet Burger King, men Donken går bra? Illa.

Postat av: Pernilla

Con grats på dig min saltgurka!

2007-11-07 @ 23:25:16
URL: http://peerniilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback