embrace this feeling.

Det hände en häftig sak, jag fick svar på ett meddelande som jag skrev på myspace, användade min brors inloggning, till EF. Det tycker jag är coolt, och visst, dom är inte jättekända eller så, men jo - dom är kända, men iallfall, dom svarade! på det jag skrev! och var nyfikna och intresserade och .. och .. ja. häftigt var det.
och grejen med deras musik är .. att den är djup, den har något liksom som fångar en, som fångar mig. jag slappnar av till den, känner en massa saker och bara är. På deras spelning i somras var jag helt.. uppfylld. Jag älskar det.

                      

www.myspace.com/ef - deras myspace sida . (har visserligen haft den som länk typ tusen gånger, men den här gången måste ni gå in och kolla. deras musik är mäktig)

www.efmusic.nu - deras hemsida !


Kommentarer
Postat av: muddemadde

vaffö är det inga bilder på deras fejs för DDDDDD: do not approve.

Postat av: D

de låter as soft att dom är på att ha musiken i pjäsen!

2007-11-02 @ 09:43:12
URL: http://ekvalk.blogg.se
Postat av: Anonym

Wow!

2007-11-02 @ 19:51:46
URL: http://alvafelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback