-hej

precis jättenyss utspelade sig en jätterolig replik skiftning mellan mig och en kompis. jag sitter fortfarande och skrattar även fast det var flera minuter sen det hände. för det var kul. sen så lyssnar jag på mcr och det är inte något jag helst vill flasha i bloggen, för jag diggar dom inte sådär jättemycket även fast jag blir ganska så välinformerad, av matilda, om det lilla bandets upptåg och intressen och födelsedagar och favoritfärg och och och och och .. ja. allt. haha. (kanske inte födelsedagar och favoritfärg, men saker ! som man egentligen inte borde kunna) men den här låten, helena, gillar jag verkligen verkligen verkligen. jag sätter den på repeat och lyssnar om och om igen och, okej jag tycker själv att jag är lite komisk, i min nya spelningslista har jag lagt den som var tredje låt.

men jag diggar den och nu sitter jag här och hör den för miljontegången på några dagar och jag gillar den. det är något med den. jag vet inte vad, men jag gör det. så tack. jag är trött och borde sova för ögonen faller ihop gång på gång på gång och jag ska sova snart. pappa hotade just med att dra ut jacket. haha.

godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: matilda julia merkelbach

DET ÄR INGET ATT SKÄMMAS FÖR DDDDDD:

OM JAG BODDE PÅ LANDET, SOM DU GÖR, SÅ SKULLE JAG STÄLLA MIG PÅ TAKET OCH DEKLARERA MIN KÄRLEK FÖR GERARDS DUMMA FEJS. FÖR DET GÖR MIG GLAD. I MINA BYXOR.

eller, va?

Postat av: D

ånej inte en MCR tönt till HAHA :D

2007-11-26 @ 22:22:45
URL: http://ekvalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback