valborg.

(och jag som i förra inlägget skrev att jag inte skulle skriva igen. men jag ljög lite fast på samma gång inte, för hejdå djupgående inlägg, hej på er lite mer allmäna)

valborg tillbringades i sällskap av tre roliga flickor, en grill och bio på rigoletto. Och det var värt det, lätt. vi hade superkul och jag ångrar mig inte. kanske pyttelite, men nej.

jag begav mig in till stan klockan tio över två, och lite över tre hittade jag hem till Jeanette där hon och felicia satt och.. ja, satt. vi hängde där en stund för att sedan gå till Netto där vi skulle inhandla diverse godsaker. korv, korvbröd, B-chips, vindruvor, grill, B-cola och annat gott. kexchocklad med, inte att förglömma.
sen mötte matilda upp oss och vi fick även en snabb skymt av Daniel som varit i den sjunkande staden Venedig. Sen åkte vi, efter ett snabbt stopp hos matildas pappa för bestick, till Rålandshovsparken och satt där i flera timmar. Och trots kyla och rökig grill så hade vi supermysigt och jag kände mig nöjd med mitt val. Och när vi så smått hlöö på att förfrysa oss tändes en eld vid vattnent och vi ställdes oss längst fram för att få lite efterlängtad värme.

sen bar det av till Rigoletto och två förhandsvisningar. DIsturbia & Blades of Glory. och ja- det var riktigt riktigt riktigt kul och bra filmer , en smula läskiga, men dock. vilken kväll.

så nu vet ni. min valborg

               

Kommentarer
Postat av: Elin

hej min älskade vän! åhhhj jag vill verkligen komma på ditt kalas, men bajs vad den 25 är ett jobbigt datum. Mina classmates ska ha skivsläpp och releasparty (dom har fått skivkontrakt)och så ska en massa av mina kompisar spela på en festival här i falun som heter seaside. fy att allt ska krocka jämt. Men jag vill verkligen verkligen komma, så vi får se. Looove you allways! Miss you!! PUSSS!!! //E

Postat av: Anonym

Jag gillar bilderna. Särskilt den på dig och mig som jag just anammade till min egen blogg. Men värst vad mörkt det tycktes bli när elden tändes? Haha.

2007-05-01 @ 22:57:15
URL: http://alvafelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback