sköna maj, välkommen.

idag är det fredag.
och bara det i sig är, förlåt för ordvalet, fantastiskt.
trots molning himmel så luktar det vår, överallt. blommor, asfalt och himmel - allt smälter ihop till en vårig doft. det är maj och det är knäppt. snart är skolan slut och sommaren kommer. och sen börjar jag trean. tar studenten. gör något av mitt liv. men innan dess, sommar. vad ska jag göra?! köksa på transtand är just nu det hetaste alternativet, men vi får se. vill jag fylla arton däruppe? kommer jag bli firad? kommer jag trivas som kokerska? frågorna är många, jag hoppas de får svar snart.

 idag såg jag spiderman 3. den var bra och jag är kär.                                  

                                                                       
       i en kille i filmen alltså...

Kommentarer
Postat av: Elin

you and me= birthdayparty! :D

Postat av: Anonym

jag är kär!

2007-05-05 @ 14:18:53
Postat av: Anonym

Snor du min rubrik?

2007-05-06 @ 19:22:48
URL: http://alvafelicia.blogg.se
Postat av: Anonym

härmapa

2007-05-08 @ 11:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback