solen skiner och det är officiellt vår (igen)!

solen skiner utanför fönstret och jag kan med gott samvete sitta vid datorn en liten stund,
eftersom jag nyss var ute och cyklade i en timme med min syster.
superhärligt!
superfint!

det är verkligen vår nu och det känns helt otroligt skönt. När solen skiner så är det svårt att må dåligt (fast det går, tro mig) och det känns som om man kan göra vad som helst (och det kan man, men att klara vad som helst är ju en annan sak)

Och, en liten hyllning till min farfars gamla cykel som hängde med och inte rostade sönder bara sådär i rena vår-ivern. Men, jag antar att även den var lycklig över att någon ville använda den och ta den ut på lite äventyr.

Nej, jag orkar inte skriva så mycket mer för jag känner att jag måste uttnyttja den vårglädje jag känner och gå ut och spela basket eller något annat. (förmodligen blir det inte alls något sånt, utan det kommer nog bli att jag sätter på musik på högsta volym och städar mitt stökiga rum, men a n y w a y, det är verkligen vår)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag gick inte ut förren på kvällen, men det var lite vår då också.

2007-03-25 @ 21:46:11
Postat av: Elin

vår vår vår vår vår vår vår! :) underbart!

2007-03-28 @ 14:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback