min dag, i rätt så kronologisk ordning

så nu sitter jag här igen. framför min eviga vän och bundsförvaltare datorn, denna trogna vän som alltid finns här oavsett om det är sol, regn eller snö utanför fönstret. hejhej!

idag steg jag upp ovanligt tidigt, tjugo i sex ringde min mobil för att tala om för mig att det var dags att börja tänka på dagen och skolan. Jag klev upp ur mina varma säng, men var inte så trött som jag väntat mig. och det var skönt. sen har dagen bara flutit på. bussresa med Spektor i hörlurarna, tunnelbaneresa fylld med citys nyheter om världen och sen en tvärbane resa fylld av metro och blindside. Och sen, det jag sett framemot flera dagar- omprov i matematik. Och det gick.. ja, det gick nog hoppas jag. (hoppashoppashoppasHoppas)

sen. ja, mattelektion då jag för ovanlighetens skulle faktiskt jobbade en hel del och jag tror att jag fattar det vi håller på med och det är ju alltid ett +. Sen en kort svenska lektion, ovanligt innehålls(o)rik och sen, slut för dagen! dock gick jag till matsalen med nisse för att äta, och det slutade med att han åt och jag satt.

nu är jag hemma! och det är superskönt eftersom det innebär att jag är ledig resten av dagen. tror inte att jag har något viktigt att göra till imorgon, och därför kan jag sitta vid datorn och tv:n hela dagen istortsett utan dåligt samvete.

men oj, klockan är över halv tre (14:31) och här sitter jag och gör ingenting. det är skönt. men snart ska jag ut i den nyss framkommna solens sken och promenera ! härliga vårtider.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Nu kom solen fram här i Surahammar. Får nog tvinga mig till att gå ut och gå, men först - sova.

2007-03-12 @ 14:32:57
Postat av: Anonym

That's the spirit Linda! Inte en enda kursiv rad, och en kort sammanfattning av dagens händelser. Så ska det se ut! Haha.

Postat av: Elin

yesyesyes!! våren är här! :D Fin sammanfattning av dagen, man förstår precis. :) Loooooove!!! PUSSpussPuss!

2007-03-13 @ 13:33:52
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: Pernilla

Ja, jag känner ige3n mig ganska mycket i ditt senaste inlägg. Gå upp klockan halv sex. Buss, skola, matte(blää), VÅR!!!

2007-03-13 @ 22:32:44
URL: http://symfria.bloggspace.se/index.php?all
Postat av: Elin

joförstår du att jag har mitt påskis v 15... bad timing! Ska dessutom till Linköping helgen innan lovet. Ajsing ajsing. Vi har köpt ett hus förresten! :D:D PUSS! Love you!

2007-03-15 @ 10:36:37
URL: http://hejhenning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback