summer in the city

Och eftersom solen strålade och himlen var blå, så släppte jag, tillslut, min rädsla och ångest inför alla attraktioner på Gröna Lund och följde med mina kära vänner dit för en heldag. Och mellan 12:30 och 21:59 åkte vi som galningar, åt en massa mat, slösade bort en massa pengar, vann nästan nästan priser och skvätte ner varandra med vatten.

mer specifikt så hann vi med: (mycket av det som följer hann jag med och de andra var involverade på ett eller ett annat sätt)

- att köra radiobilarna over and over again och krocka som galningar med diverse små personer.
- få sendrag efter att ha sprunigt fem meter efter ett dåligt skämt om Robins närvaro i nöjesparken.
- att äta en läskig turkosblå slush-ice som fick min hjärna att frysa.
- att skvätta vatten från den vattensprutande fontänen så att alla såg prickiga ut.
- att åka (lilla) fritt fall igen och igen och igen och igen och igen.
- att stå i kö till fritt fall (stora) och känna paniken komma smygande och skräcken ta stryptag. men jag klarade det!
- att åka kvasten och leka harry Potter.
- att titta på det eldsprutande monstret.
- att leka i lustiga huset och toka oss i skrattkammaren. 

och mycket mycket mer.


 - tack för en fin dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mm. Lilla frittfall! Mmm.

2007-06-05 @ 17:35:24
Postat av: linda

JEANETTE SLUTA ! usch.

2007-06-05 @ 19:35:32
Postat av: Elin

Det låter verkligen superkul! :) Det är alltid roligt med karuseller, det är min livsfilosofi. Själv är jag biiiig fan of Berg-å-dal banor. Bara namnet liksom :) Swoooooooooooosh! You and me and summer summer! :D Ring mig på måndag innan du landar i MAlung så jag hinner komma och krama! PUSSS!

Postat av: D

Fan den där dan satte sig på hjärtat hos dig linda :D haha bra att man är uppskattad:)

2007-06-06 @ 21:11:46
Postat av: Alva Felicia

Sprungit.
Ja, det var sannerligen roligt. Särskilt Radiobilarna och Fritt Fall (lilla och stora)!

2007-06-06 @ 23:08:09
Postat av: Mellander

n missade det roligaste :O spökhuset

2007-06-10 @ 12:45:29
URL: http://www.reginalund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback