onsdagen.

stockholm var inte riktigt det jag hade hoppats på och därför ser jag med förväntan fram emot en resa till västerås. som jag hoppas ska kunna bli av. ikväll eller imorgon och någon dag framåt. det är bara så tomt här i huset och jag saknar känslan av att alltid ha folk tillhands. här jobbar typ alla och är bortresta och jag vet inte vad. hade trott att det skulle bli annorlunda bara. men sånt är livet, vi ses en vacker dag.

och drömmarna om Göteborg börjar ta form. en lägenhet med dig vore fest, ska vi säga det? hallå, faktiskt, jag är taggad. 

Kommentarer
Postat av: Elin

Nu sitter Frizonbiljetterna på väggen i mitt rum! :D Saker blir inte alltid som man tänkt sig. Men du, jag, tält och te kan aldrig slå fel. :)
PUSSSoch KRAAM!

Postat av: hanna

drömmarna om gbg MÅSTE bli sanna. du och jag i en helt galet mysig lägenhet på tu man hand.

2007-08-04 @ 21:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback