regina spektor

regina spektor spelar i sverige.
i stockholm som råkar vara min stad.

och med glädjestrålande ansikte försöker jag nå dig,
bara för att fråga om du vill gå med.
inget svar.
inget svar.

dålig tajming jag vet
men jag måstemåstemåste gå
och jag vill gå med dig

helst...

och själv vill jag inte gå och inte utan dig eller faktiskt kanske kan jag gå med någon annan och tänk om biljetterna tar slut och kommer det vara en bra dag eller en konstigt och kaotisk dag och hur ska jag få reda på allt det här och jag saknar dig och jag tänker på dig idag och jag vill jag vill jag vill gå på den här konserten och det vore fantastiskt att gå med dig för jag tycker så mycket om dig och. åh. nu ska jag sluta skriva så mycket här. tankar tankar tankar. tack & hej

Kommentarer
Postat av: Elin

Åhhhh,jag vill gå med dig!Men pengarpengarpengar..usch. jag hatar pengar..och tid.men jag ska kämpa.för dig.du är underbar!:D

Postat av: nett

jag kan gå med dig för jag har en fisk i baken

2007-01-11 @ 16:56:25
Postat av: johanna

hoppas du bokar biljetter linda! för i så fall ses vi där! och det vore ju sweet. jag sitter på rad 10.

föresten, skulle jag kanske göra slag i saken och ta en fika med dig om någon vecka eller så? vad tror du om det? :)

kramhej!

2007-01-11 @ 20:24:01
URL: http://johannaas.blogg.se
Postat av: D

äre matilda du snackar om??

2007-01-12 @ 22:51:31
Postat av: L

både jag och nej daniel.
hela situationen.
men , biljetterna är klirrade

2007-01-12 @ 23:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback