-hej jag är trött.

    bara för att. bara för att. första bilden är grillJohan (eld kungen) andra är. suddig och jag vet inte vad den föreställer. hej)
idag är det måndag.
det innebär att en ny vecka har börjat
att skolan har börjat
att vi hade matte idag - jippie.


jag är så sjukt trött att jag inte riktigt vet vad jag ska ta mig till. höll på att somna nyss i soffan. fast, det är ju skönt.
men inte om det innebär att jag inte kan sova i natt.

usch.

jag ska klippa mig på torsdag och glasögonen dyker väl upp på måndag eller något, nice !


Kommentarer
Postat av: Elin

grill-johan, vilken man. hjärta hjärta

Postat av: Emanuel

Hej Linda!
Ja igår tog jag mina första stapplande steg på min blogg och det kändes ovant. Vet inte än om jag är nöjd med layouten...

Det var inte igår.. jag svek ju livskraft i år och spelade på oas, men d va åxå skoj. träffade du min syster? hur är det med dig? kram

2007-01-15 @ 23:33:51
URL: http://emanuels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback