nytt inlägg , oh yes.

hej datorn! nu är jag här igen.
jag är så sjukt trött för hela dagen har gått åt till att byta rum. jag har tömt mitt rum på alla grejer (trodde inte att jag hade så mycket skräp) för att sedan flytta ner en våning och ut i "förådet". fast det är inget föråd, utan en tillbyggnad. ja, vårt hus är lite roligt. men det känns bra, känns fint. fick dock en smärre panik känlsa när hyllorna i mitt gamla rum inte gick att montera ner. så, det blir ikea någondag i veckan.
mitt rum ser ungefär ut som ett bombnedslag. massa lådor överallt. ett prydligt stökigt bombnedslaget rum ! oh yes.

kvällen då. ja, det blir nog lite melodifestival. faktiskt. även fast jag inte tycker det är superkul så känns det lite som ett måste. jag vet att jag kommer se den hur lite jag än vill. nu är det sagt.

har hittat massa saker när jag städat , här är en lista på några:

- världens största dammråtta !!
- en röd kikare jag hade när jag var liten.
- en godis som satt bakom min säng.
- mitt klassfoto från första klass.
- massa nålar, knappnålar.
- en gran (liten, i plast) som satt fast längst in under sängen. (!)

ja. det är mitt liv just nu. planerna ändrades. från västerås till att vara hemma och ägna helgen åt att sova, städa och plugga plugga plugga. kultur&ide historian. svenskatalet och lite mattepluggande. jag ska vara duktig. det ska jag.

jag kan inte skriva något roligt idag känns det som. något som är lite kul är att daniel har skaffat blogg. funderar på att ignorera att kommentera, eftersom han aldrig kommenterar mina inlägg, trots att jag vet att han läser, men. ja. det är kul att kommentera.

hej då folket som läser. hur mår ni?

Kommentarer
Postat av: jeanette

jag mår coolt

2007-02-03 @ 21:37:10
Postat av: Elin

det är kul vad man kan hitta om man ska städa ur sitt rum. I know. ;)
Skönt att vara hemma, även om Västerås säkert är najs. Jag kör på samma koncept som du. Hemma=slappa.. skönt!
LOVE YOU (mars mars mars)

Postat av: Isabelle

å du anar inte vad underbart det var att krama stockholm :)I like it!

2007-02-04 @ 00:53:34
URL: http://isabelle07.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack jag mår bra

2007-02-04 @ 16:08:37
URL: http://alvafelicia.blogg.se
Postat av: elina

yes nu är även jag ute i cyberspace =)
känner förresten igen det där med att hitta världens största dammråttor i hörnen !

tjo

2007-02-04 @ 19:41:19
URL: http://elinamaria.blogg.se
Postat av: D

Nämen låter som en tråkig helg! =/ bättre lycka nästa gång!

2007-02-04 @ 20:32:02
URL: http://ekvalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback