ny duschat hår = trevligare än äckligt hår.

"om du gör det, kom aldrig tillbaka"

jag sitter egentligen inte här framför datorn. egentligen sitter jag nere i soffan och ser på lejonkungen. egentligen. men, nu är det inte så, nejnej. nu sitter jag här, framför datorn igen. vilket ställe.
Håkan hellströms "jag har varit i alla städer" är på högsta volym och jag har chipssmak i munnen.
nu är det lov och jag känner mig nästintill lite frisk. så jag ska göra något roligt av lovet.

kära dagbok!
idag är jag trött och seg och har inte gjort mer än ätit och vandrat omkring i huset.
jag har även tagit en dusch så nu luktar mitt hår gott.
nu ska jag gå härfriån, men vi hörs igen käraste dagbok.

kram / Linda

ps. jag hittade gamla dagböcker i rummet och där såg det typ ut likadant som det ovan. det är lite kul att läsa såhär typ artontusen år senare.

ps2: fast det där är nytt.

dagens sanning ; ny duschat hår = trevligare än äckligt hår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag trodde du älskade smutsigt hår, i alla fall mitt.

Postat av: Anonym

ditt ja, inte mitt. ditt är speciellt.
/L

2007-02-25 @ 17:30:38
Postat av: mATilda

jaghAtr mammasmo bil den ar jatteSVaratt skrivamed hej-

2007-02-25 @ 22:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback