fredageftermiddag den 16 februari

(detta inägg kommer förmodligen vara totalt jätteosamanhängande och ointressant för den ointresserade, men jag måste skriva av mig lite)

idag är det fredag och jag vet inte vad jag ska göra av helgen. egentligen. jag vill träffa dig och dig och dig, men jag vet inte om jag orkar det. jag vill helst bara sova. nu sitter jag här och lyssnar på håkan hellström, brännö serenad och jag slås av hur fin texten och musiken är., jag återupptäckte låten igårkväll efter att jag sett Hello Africa och återigen bestämt mig för att fara ner dit. till etiopien och se nya saker.

så vad ska jag göra av livet? det vet jag inte. men jag vet bara att jag längtar till de riktiga börjar, det där som finns långt borta efter gymnasiet. något nytt, något bra, något jag vill. just nu känns det som om jag bara står och stampar, och fastän jag på ett sätt vill sluta skolan så vet jag att jag aldrig kommer göra det för att jag är jag och jag vågar inte göra sånt. dessutom känns det som om det är bra att ha gymansieutbildningen i ryggen när man börjar göra något av sitt liv.

h e l l o  a f r i c a.

Kommentarer
Postat av: jeanette

nu tänkte jag skriva något pessimistiskt, men det skiter jag i.

2007-02-16 @ 18:10:31
Postat av: isabelle

det var tråkigt att inte se dig igår. det var så länge sen vi träffades och jag som hade tagit med mig massa folk till bk igår. så var du inte där!

Postat av: Elin

Saknar dig som tusan. Har skrivit ett brev till dig som ligger på mitt skrivbord, men mina frimärken är borta.. BAJS! Har letat överallt. Var är dom?? Måste verkligen hitta dom! Snart, verkligen sjukt snart! Om två veckor är jag hos dig. Bio är najs.. :) Vi får hitta på nått kul. Allt är kul när vi är tillsammans, darl! :D LÄNGTAR !!!! Älska dig! PUSs

2007-02-17 @ 16:01:05
URL: http://hejhenning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback