en ny dag, en smula friskare..

jag trodde aldrig att jag skulle säga (skriva) det här, men jag saknar skolan lite. eller, det känns klart mycket bättre att gå i skolan än att ligga hemma i sängen med feber och lungont och halsont och annat knas. så, nu vill jag bli frisk och kunna vila på lovet, för vem har sagt att det är lätt att vara sjuk (DET ÄR DET INTE)

så vad har jag gjort idag. idag är första dagen som jag börjar känna mig lite  bättre och jag har nu vandrat omkring hemma i snart tre timmar vilket är rekord för mig under denna sjukperiod. det brukade vara så att jag blev helt slut efter en timme och gick och la mig i sängen igen.

jag tror att det är något magiskt i Regina Spektors musik. för imorse, efter en liten paus ifrån henne för att jag inte ska tröttna eller vad man säger innan konserten, satte jag på "samson" på repeat och sov den skönaste timmen ever . wow säger jag. och nu känner jag mig bättre. är superhungrig och hoppas att min syster snart fixat klart maten så att vi kan äta för jag är hungrig och har inte ätit mer än ett par riskakor idag. så matmatmat (känner mig som jeanette/daniel)

nu ropar hon visst att det är klart! fine. jag ska skriva något smart någongång i framtiden, men inte idag.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

jag väntar..

Postat av: Anonym

du kommer få vänta en halv evighet på något smart ifrån mig.
/L

2007-02-23 @ 18:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback