det där var inte sant, jag ser på tv också..


idag är det en ny dag och det är en ny fredag ! o c h  det är sportlov. även fast det inte känns riktigt så eftersom jag varit sjuk nu en vecka så ska det bli skönt att ha ledigt utan att hosta, nysa, slemma sig etc. nu är det verkligen lov. ska bli lov och snart är det mars och just nu känns läget under kontroll ! thankyougodforthat

det känns bra, det är lov. om några timmar anländer släkten och det ska ju bli trevligt för vi har inte setts på länge och sen så ja sen så händer väl massa saker kompisar som ska träffas saker som ska göras bios som vill ses av mig och skolböcker som vill stjäla min tid och allt kommer väl såsmåningom klinga ut i ett ordnat kaos men jag gillar lite när det är så och därför uppskattar jag det och nästa helg kommer elin och då ska vi på konsert men dock ej sitta tillsammans men vi ska nog klara det för jag sitter med några andra och hon med en annan och sen har vi hela helgen att vara.

(jag gjorde just ett experiment; jag skrev inte punkt eller komma där på ett tag och det var ju lite kul)

(okej, jag är sjuk och har lite tråkigt, det här är allt nöje jag har i livet)

(det där var inte sant, jag ser på tv också)


Now every little second is time
And every word seems to rhyme
I follow every word like streetlights
To make it home all right
Yeah
Now every little second just flies
I hold on to them like paradise
I follow every word like streetlights
I, I want to fall in love and leave tonight

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är lite irriterad!
I min den senaste kommentar av dig i min blogg, skriver du att du inte hade tänkt att kommentera men gjorde det ändå. Va?. Som om man bestämmer sig för det innan man har läst inlägget?!

Bah!

Postat av: Tanne

hej Linda!
jag orkar itne riktigt skriva ett sms, sa sag till mor och far att jag mar bra.

2007-02-24 @ 20:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback