godmorgon

klockan är snart ett och jag har sovit sen klockan elva igår. det är ganska länge. jag behövde nog sova (min slutsats) för annars skulle jag väl inte sovit så länge som jag gjorde.

det är torsdag idag och jag känner mig stressad. inför allt som ska hända framöver. det som jag oroar mig mest över och som känns som en klump i magen är uppspelet. jag kan itne göra något bra. det går bara inte.
jag kan itne hitta rollen och när jag gör det så är det fel och det känns som om jag förstör hela scenen och jag missar repliker och förstör och .. jag vill inte. faktiskt så vill jag itne spela upp det här. och nu är jag sjuk, men jag vet att jag måste pallra mig till skolan imorgon för repetiotion och på måndag också och på torsdag nästa vecka också för på fredag ska vi spela upp. jag är nervös. för jag vill göra något bra, något riktigt bra. något som får folket i publiken att känna "wow, hon var duktig". för jag älskar det här, jag älskar att spela men det känns inte som om jag är tillräckligt bra, tillräckligt någonstans.

det som var bra igår var väl att jag hittade hur jag skulle säga vissa repliker och att jag bara ska sitta irriterad och bitter en hel fest -roligt värre. jag hoppas det blir bra.. tillslut. det blir det säkert. det är bara jag som känner mig otillräcklig.

!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: matilda finnrygg

otillräcklig för vad, exakt? teatern? isåfall - fuck that. teniskt sett har du ingen du behöver imonera, förutom patrick. INGEN.

MIN RYGG ÄR KLADDIG, MMKAY? DET SVIDER LITE.

Postat av: Elin

Här är ett litet pepp till dig: Du är bäääst bäst bäst! Verkligen råbäst! Du är stencool, ashäftig, bara sådär WOW WOW WOW!!! Du kommer äga alla och du kommer vara tusen gånger bättre än du någonsin kan föreställa dig! Så är det bara!
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

2007-12-06 @ 18:56:07
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: Anonym

Ska du sitta irriterad och bitter en hel fest? Det låter som en upprepning av förra årets uppspel!

2007-12-06 @ 20:24:35
URL: http://alvafelicia.blogg.se
Postat av: Jonas

Lyssna på dom andra. Du vet att du alltid kan ringa, men varför göra det när du själv vet att du kan klara det. för du vet att du kan.

2007-12-06 @ 22:50:47
URL: http://caughtaglimpse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback