all i want for christmas is you.

förra helgen bakade jag pepparkakor. eller, jag och jag, vi bakade pepparkakor. jag och mina bröder och amanda. och jag kom att tänka på det nu, för jag har precis kommit hem från barnvaktning av tre galna kusiner som tydligen hade bakat 270 pepparkakor. och dom var så stolta över det, och jag tror jag fick höra det kanske tio gånger. annars så har kvällen varit fylld av kurragömma, glass och "kan-vi-inte-leka-resturang" en fin kväll med andra ord, även jag fast jag nu är ganska slutkörd. uppspelet i fredags gick .. ja, sådär. helt okej, men inte jättebra. kände att min röst inte räckte till, och det är nog ganska sant för i lördags kunde jag knappt prata. det var inte jättekul, men lite. jag gillar att vara hes !!! :D

     
 
  
men pepparkakor alltså, kan det bli mer juligt än så?! en massa pepparkakor, och mjölk. eller lussebullar. eller min absoluta favorit - glögg!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså jag måste erkänna en sak... jag tycker att det är godare att köpa pepparkakor än att göra själv. Och det bästa med att baka pepparkakor är ju att äta degen. Men det är bara vad jag tycker.

Postat av: D

Soft med julbak!

2007-12-17 @ 09:04:53
URL: http://ekvalk.blogg.se
Postat av: Emelie N.

Aw, de där kallar jag mysigt ;) du måste hälsa alla så gått från mig Linda ;)

2007-12-21 @ 23:13:33
URL: http://emelienaslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback