och om allt går vägen...

och om allt går vägen och mina tisdagar förblir lediga och jag får jobb på ett dagis som jag hoppas på, då kanske drömmar kan komma att besannas. och då är det värt att gå i den gråa gruppen där jag inte riktigt känner någon och där allt bara känns skit för stunden. för pengar mår man bättre av och jag skulle behöva lite mer av den varan. och jeanette, den här uppdateringen är bara för dig. eller, den är tillägnad dig. så att du har något att läsa när du får tråkigt.

idag är det lördag och jag har haft en fin dag. vaknade i god tid för att äta frukost, cykla en sväng och njuta av livet. städa kök och egna rummet och baka dom godaste muffins man kan göra på bara en dl socker. boken är nästan utläst och planerna för framtiden börjar ta form och nu ska jag skriva en CV där det ska stå hur bra hand jag har med barn och hur kul jag tycker det är att leka. sen väntar middag med familjen och film och ett liv som är värt att leva för stunden.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag känner mig ytterst hedrad.
Men vad mycket snack om livet det blev, jag gillar mörker, död, missär och undergång. Tänk på det tills nästa gång. Slutet är nära.
Hahahahahahahahahaaaa.

Postat av: Kusin Emelie ^^)

Hej kära kusin :) jag kan vittna om att du tycker jätte mkt om att leka! ååh tycker om klister ;) åååh.....bli sur på små ungar som inte lyssnar xD (inklusive 13-åringar som e helt störda....vänta! jag e ju 13 xD)

2007-08-25 @ 21:30:35
URL: http://emelienaslund.blogg.se
Postat av: Elin

Ja, jobb jobb jobb! Jag vill också! :D Jag hejar på dig, som alltid. Love!

2007-08-25 @ 22:04:27
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: Anonym

bra linda. bra. lev livet för stunden!

2007-08-25 @ 22:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback