vinter rapport.

På ett otroligt segt internet rapporterar Linda från snön och vintern i sälenfjällen.

hej!

Just nu sitter jag på en av de vackraste platserna i världen och skriver. Solen skiner utanför fönstret och det gnistrar i snön . Stor kontrast till våren hemma i Stockholm, men det känns inte helt fel heller. Roligt att få uppleva riktig vacker vinter utan snöslask och grå snö. Men, att komma hem till våren känns rätt bra det med, ska bli skönt att kunna vandra omkring i enbart tröja igen och slippa skidkläder och mössor och vantar i mängder.

Det känns rätt fantastiskt just nu. livet och allt sånt där som hemma kan tyckas knepigt. Men här blir allt lite klarare och det känns att man lever på ett annat sätt. Och ja, det är vackert här. (och här hade jag tänkt lägga upp en tokfin bild på fjället, men eftersom internet inte är min bästa kompis så struntar vi i det. Bilddagboken kommer bli full sen när jag är hemma, så för vackra fjällbilder- kolla där :)


nej. jag ska gå och torka håret. har varit ute och åkt på fjället idag och imorgon bär det av hem igen. Ska bli skönt på ett sätt, tråkigt på ett annat.


men, hej stockholm !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du, det är inte så varmt här i stockholm som du tycks tro. by the way. jag såg music and lyrics idag. felåt. ;9

Postat av: Anonym

Våren i stockholm? Du måste skämta. Den har liksom försvunnit.

2007-04-03 @ 22:31:56
Postat av: Linda

så typiskt dig jeanette.

jag som verkligen vill se den. och det visste du. får väl hitta någon annan att se den med antar jag.

och, våren är här. yes. den kom kanske tillbaka med mig!

2007-04-05 @ 12:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback