usch jag mår illa.

http://www.youtube.com/watch?v=G0ukM7aDINk

den här låten har etsats sig fast hos mig och jag vet inte riktigt varför . Men nu såg jag den på tv för några dagar sen, i akustisk version och jag blev påmind om hur fantastisk Måns är (ja, fantastisk) Jag är nog lite kär. Han är bara.. han.. Ja.

idag är det påskafton och jag mår illa av allt sötsliskit som funnit sig till ro i min mage. usch, jag mår nästan lite illa. Men nu är det lov på riktigt, när man är uppe sent om kvällarna och äter godis så att man nästan spyr, wow. Det är så det ska vara. Eller ?! 
         nej.

imorgon ska jag. göra något.                (med detta inlägg ville jag mest bara uttrycka min kärlek till Måns)

Kommentarer
Postat av: Elin

Neej fyy Linda, inte måns! ;) Jag mår lika illa av Måns som av allt godis jag ätit detta lov. Uääck! (:P) Come on, tänk va snygga sebastian och (waah) OLA SALO är! Sen tänker du på "töntigt-smörleende-hej-jag-charmar-alla-tjejer-aha-med-mina-ögonbryn" Måns! Liksom, vilken skillnad. :P Såå.. du vill nog inte gifta dig med Måns.. :P :P

Postat av: Jeanette

Nej man ska absolut inte äta godis, hade jag bestämt. Istället ska jag gå ut och gå väldigt långt idag så att jag blir i en väldigt fin form till kommande events..
(jag försöker övertala mig själv)

2007-04-08 @ 12:51:03
Postat av: Anonym

Hm...

Cara Mia måste vara den mest irriterande och framförallt överskattade låten från årets melodifestival. Visst etsar sig refrängen fast, så att den tjatas överallt, och det kanske uppfattas som svängigt. Tyvärr, Linda, blir ju allt som återstår när man skalar bort allt det svängiga, som i den här versionen, bara en skitdålig låt.

Don't get me wrong though, jag älskar Måns!

2007-04-08 @ 15:33:51
Postat av: Linda

haha. okej alla, här är vi visst "anti-måns" hela bunten (: eller?!

anonym, vem är du? jag vet inte vad det är med Måns, gillar inte låten så mycket egentligen men den här akustiska versionen var ju helt fantastisk.

Måns är.. måns!

2007-04-08 @ 17:01:22
Postat av: amanda

slisk-måns säger jag.

2007-04-08 @ 18:15:18
Postat av: Nörd

Det är jag! Trodde minsann att jag undertecknade kommentaren där, men icke.

2007-04-08 @ 22:35:41
Postat av: johanna

hey linda, efter idogt sökande på google har jag nu kyrie på min blogg - sweet! påminner mig om för en vecka sen när vi var på en mycket älskad fjällgård. det var fina dagar det. nu har jag precis kommit hem från halmstad. fint det också.
vill du ha musikkoder så hugg mig nästa gång vi är online samtidigt!! för jag har så dåligt minne...
kramhej!

2007-04-09 @ 17:16:27
URL: http://johannaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback