måndag

klockan är snart halvsju och vad har jag gjort idag?

i n g e n t i n g .

nej, nu ljög jag för jag har faktiskt gjort en massa saker. jag har sett titanic lite på bridget Jones dagbok2 ätit mandariner och mörk choklad planerat biobesök med felicia (vi ska se blood diamond) cyklat runt på ekerö för att upptäcka ön läst i min bok lyssnat på blindside och regina spektor och en massa mer. (en massa mer kanske är att ta i, men en del har jag gjort mer. som ätit yougurth och god ost på fyrkantiga kex. Och sett lite på Rasmus på luffen när den gick på tv och även tänkt att jag borde ta tag i matteboken och räkna ett tal eller två. Sen så har jag faktiskt faktiskt också skrivit på mitt nationella tal till svenskan. OCH - skickat in min jobbansökan för sommaren till en camping i Skåne där jag hoppas få arbeta som barnaktivitetsledare)

det är skönt med lov, för då kan man ha sånna är dagar som jag älskar. men inte alltid för det är rätt skönt att ha saker planerade och platser att åka till. men ibland, behöver man en "i-dag-ska-jag-inte-göra-något-vettigt-dag". Och det är skönt, me love and like.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Rasmus på luffen

2007-04-09 @ 22:02:34
Postat av: Anonym

Nu har mitt påsklov bara bestått av "inte-göra-något-vettigt-dagar". Såna dagar då det inte ens är någon mening att kliva ur pyjamasen.

Idag tog jag mig i alla fall in till stan. Woho.

Mörk choklad är äckligt.

Postat av: Hannah

Hej!
Tack så mycket:D Klart jag kommer ihåg! Ja filmen är grym! hehe.

Hoppas du har det bra!
Kram!

2007-04-09 @ 23:38:30
URL: http://hannnah.blogg.se
Postat av: Hannah

Hej!
Tack så mycket:D Klart jag kommer ihåg! Ja filmen är grym! hehe.

Hoppas du har det bra!
Kram!

2007-04-09 @ 23:38:31
URL: http://hannnah.blogg.se
Postat av: Elin

jajemän, mental hygien! :)
Okej, I will check up on those dates. Förhoppningsvis jobbar jag i juni, men det går nog att ordna. :)
Yeah. Kill Bill 2 var grym.. men liksom.. de hör ju ihop så det blir ju på nått sett ändå så att båda är lika bra. :) Miss you like crazy, my partner in crime! PUSSS LOVE!

2007-04-10 @ 23:14:49
URL: http://hejhenning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback