förkylning & coca cola

väl hemma från fjällen slår dunderförklningen till. Så istället för släkt-kalas för att fira födelsedags mostern, blir det hemma i soffan med fjärrkontrollen och coca cola i stort glas och godis och film och allt annat som man kan ha extra mycket av när man är sjuk.

men, det funkar. Det jobbiga är bara att det känns som om hela min hjärna är överfull av slem och snor och jag kan knappt andas genom näsan, tackgodegud för munnen.

transtrands dagarna var fantastiska. absolut helt fantastiska. gnistrande snö, klarblå himmel och strålande sol. Perfekt glid i längdåkningspåren, lek med galna barn och dramaövningar med going-to-be ungdomar. Sena kvällar med tekopp i den vackra gårdens matsal och insikten om att allt är bra för stunden, det vill jag tillbaka till. fjällgården med allt vad den har och inte har är en av mina favoritplatser här på jorden. Det är så vackert och enkelt att man nästan tappar andan av det. Jag älskar det, jag älskar verkligen det.

 credos fjällgården , transtrand , sälenfjällen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Aaaah! Transtradis! Jag vill dit, till gården. Har inte varit där på ASLÄNGE! Det är "mental hygien" (som en kompis mamma sagt) att vara där. Man blir väldigt ren i sinnet liksom. Det är fint fint fint! Jag saknar dig Linda. Ja, det borde vara Elin, Linda, Te, Pirater och prat. Det är vad det verkligen borde vara! Krya på dig min vackra vän! PUSSSS!

2007-04-06 @ 15:09:13
Postat av: ELin

vilken adress är det till din bilddagbok?

2007-04-06 @ 15:10:18
Postat av: Anonym

vilken adress är det till din bilddagbok?

2007-04-06 @ 15:10:18
Postat av: Linda

http://myalibi.bilddagboken.se

2007-04-07 @ 11:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback