här och härjat?

blogg.
hej!

jag har insett att det är VÄLDIGT många som läser i min blogg, men inte orkar/vill/kan lämna en liten kommentar. lite kritik. någon åsikt av något slag.och det vore ju förfärligt kul att veta vilka som läser, vilka som är intresserade och vilka som inte bryr sig överhuvudtaget.
så, när du läst och snokat i mitt liv - lämna ett litet spår så att jag ser att du varit här och härjat.

(jag känner mig m ä k t a stolt eftersom jag är först i raden av några, ni som skaffade blogg innan mig räknas inte, som skaffade en sån här fin blogg. känns ju bra att folk går i ens fotspår.. he. kul. nu ska jag se vem som kom vidare i idol. GO JOHAN!)

Kommentarer
Postat av: Nörd

Eller hur, jag känner samma sak! Visst är det jobbigt när man inser att en massa folk läser om allt man skriver, hämtat ur ens eget liv, utan att ens tala om för en ATT de läser! Usch.

Ja, jag sluter mig till den sällsamma skaran som också var nästan först av alla att skaffa en fin blogg, let's bilda klubb.

Mahahaha.

Postat av: Elin

hehehe. ja, jag tycker det är så himmla irriterande att inte alla som läser kan erkänna det!

2006-09-22 @ 19:25:09
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: Nett

I'm reading

2006-09-22 @ 21:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback