därför blir det inte så mycket skrivet.

Alkoholism: Du har två kor, men du ser fyra.

Jag fick den här roliga grejen av jocke.han är mín nya vän. han gör en extremt rolig/läskig sagan om ringen sketch där han både spelar gandalf och sauroman. kul kul.

nu är det kväll här i staden och snart ska jag titta på Idol. jag tycker det är kul. men lite sorgligt var allt audditions. med alla folk som sågades. men nu är det bara rolig och fin tv. sjung, sång och musik. hejade på bonden, men han stack ju. attans.


idag hade vi endast två lektioner. matte B och svenska. inte överdrivet kul, inte överdrivet jobbigt. orkar inte vara djup idag - därför blir det inte så mycket skrivet.

och du, hint. jag ringer någondag snart!

OCH felciia - kommentera om du läser, för det vet jag att du gör :P nörd.

OCH, tack elin som fixade min blogg. den är under utvecklignsfas.


Kommentarer
Postat av: Nörd

Jag kommenterade ju nyss! Haha

Förresten har jag inte så mycket intelligent att säga. Tycker du sköter det så bra själv ;)

Förutom att jag har lite andra åsikter om Idol... Det roligaste ÄR ju när folk sågas! Mahahahaa.

2006-09-18 @ 19:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback