never and forever.

det är onsdag och klockan är 14:03. jag sitter här vid datorn, igen, som vanligt. egentligen förstår jag inte varför jag skriver blogg, varför jag går in på olika sidor och pratar med vänner.
what`s the point?!
men jag tror att det kanske har en mening. för iochmed att internet finns kan jag hålla kontakt med mina många fina utspridda vänner. jag kan fråga folk och få svar på gåtor. så internet är väl rätt smart. eller något sånt.

nu är klockan 14:05

idag är jag sjuk och hemma från skolan. förkyld i hals & huvud och ett stort behov av tedrickning. that`s me today.

 So I think I've stayed for the last time, goodbye. Hope is so much closer to beauty than sorrow. I think I'll leave and leave self pity to die. Reflection is always brighter than shadow.Please come closer. Cause I don't even touch you anymore. Please see I'm walking in to the eye of the storm. And I'll still come out loving you even more
Love is in the air tonight, So just breathe


Kommentarer
Postat av: Anonym

meningen med din blogg är att jag ska läsa den och fälla elaka kommentarer
:)

2006-10-25 @ 17:28:17
Postat av: L

thank`s nett. jag uppskattar dina comments. (jag antar att du är nett med andra ord)

2006-10-25 @ 20:14:31
Postat av: Elin

Snart är det söndag! :)
Din bakgrund och bild har också försvunnit, liksom min. Vi får fixa det i helgen, det måste vara nått med stället där jag publicerat bilderna. Hmm..

Love/E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback