IDOL!

informationen som härmed följer är secretess belagd. detta innebär att du inte får kopiera den, du får inte använda den utan tillstånd och du får absolut inte kränka personerna som är inblandade. COPYRIGHT är det som gäller.
läs och lär. F&P against the world.

första sms:et når min inkorg vid 20:27 på fredagskvällen. och-vem är det som skriver om inte min älskade matilda.
20:27-Sara var mesig och Erik var inte alls bra. fortsättning följer.
20:30- jessica var överaskande bra, tyckte jag. Faktiskt!Hon kom av sig lite, men hon har varit bäst hitills.
20:35-Ja..Nu är det intervjuer..ÅH DANNY MIN ÄLSKADE SÖTPOJKE.Linda, dan va go han är.
20:36-Nu är det johan.Han är helt okej, men absolut inte fantastisk.Lite sura noter, men men.
20:37-Hee,danny är (din?) min han. VERKLIGEN!
20:39-tror mig inte angående vad, Johan ?
(innan detta sms nådde mig hade jag skickat ett sms som typ löd såhär - NEJ! inte johan, jag tror dig inte. NEEEEEJ)
20:55-cissi sjunger who knew. VÄLDIGT dåligt. oj oj oj.hon kanske till och med åker ut ikväll. fast hon får superbra kritik.Knäppt. inte speciellt bra röst.HMM.
21:00- Markus!Haha,vilket hår. Oh,han är bra ikväll.Han kommer komma långt,tror jag.Mm.Han är rätt självklar.Daniel dreglar nästan lika mycket som han gjorde över Danny. Kisthi är KÄR.Lite competition, kanske?
21:03-mark in the parc!han är GALEN.Herregud,ta bort honom.
21:05-Felicia!vilken skön röst hon har. LÄTT bäst ikväll. heja heja.
21:09-Snäckan har en kilt på sig. sången är sådär, jag kan inte direkt..släppa..kilten..
21.11-Hee.Danny och felicia är typ BFF.HEJA.
21:21-Linda är bra, men igen, inte fantastisk.Hon låter nästan precis som Gwen.
21:24-Daniel och clabbe käbblar som ett gift par.
21:27-Natalie hinner inte med i låten och det skär sig rätt ofta.Inte bra alls.hon får bra kritik,men nej.jag tycker INTE att det var bra.


Där var smsen slut. MEN. tänkt även på:
de tre samtalen som ringdes. ett innan danny (FICK HÖRA HONOM ÖVER TELFONEN) ett annat .. sen. och ett när resultatet hade fasställts. tårar och klump i halsen var nära när jag fick gissa vem som åkte ut. först tänkte jag - oh no, inte johan. och sen.. SARA! nonononono.
men jag har kommit över det nu., äter antidepprisiva och lugnande för att klara mig igenom det här. jag är stark. (det var ett skämt.)

men efter att ha sett reprisen i söndags förstår jag varför Sara fick packa väskan. tyckte istortsett ingen var sådär WOW. men några. vill också tillägga att - Linda & Matilda är stalkers. IDAG- gissa vad vi gjorde. av misstag och av en ren slump klev vi av vid stureplan. och, när vi stod där så insåg vi att - VA! nämen, här bor ju idolerna. vilket sammanträffande. tyvärr blev det lite idolspaning, ingen var ute och gick. så, vi fick gå därifrån till de billiga affärerna. HMLINDEXINDISKA mf.tackgodegudfördom!

Men- matilda! vi är fantastiska !! dagens slutsats.




Kommentarer
Postat av: Anonym

LINDA OCH MATILDA FTW.

2006-10-02 @ 19:47:34
Postat av: Nörd

What's all the fuss about? Vaddå Danny, vem bryr sig?

Äääsch.
Måste ändå hålla med om att det var tråkiga att Sara åkte ut... även om hon sjöng klart sämst.

2006-10-02 @ 22:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback