dentotaltsuperkonstigakonversationen

Roller:
a oinch of crack, a dollop of smack; that`s good pie - MATILDA
Linda- LINDA (VA? nej. oj. seriöst, oväntat.)

Linda säger:  
hej

Linda säger:    jag vet vem jensen ackles är nu ! det är ju hetingen.

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger:   jaa.

Linda säger:     oj oj oj. han är het. såg bilder på google.

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger:    JAG VEEEEET.

Linda säger:        jag är nästna alldeles kär. faktiskt. han är faktiskt hetare än christofer. han far in på en hög plats på min hetlista.

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger:     PAH, jag hittade honom först - HAN ÄR MIN.

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger       :hitta nån egen.

Linda säger:      attans. .       meen, det skiter jag.

Linda säger:   i

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger:      pff. vi får slåss om det.

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger      :till döden.

Linda säger:yes.         vi får nog allt göra det..

Linda säger:           och där är han andra heta. jag tycker faktiskt att han som är längst, som inte  är            mr ackles är het han med.

Linda säger:       vet du vad han heter ?

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger:          jared padalecki

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger:    du kan få honom. han spelar lillebroren.

Linda säger:         (:

Linda säger:            men då är det fair. du är äldst av oss, alltså får du den äldsta.nej. men. mr ackles är snyggare.

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger       :jaaa. sant.

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger:           men jag ÄR JU SNYGGAST. DÅ SKA JU JAG HA DEN SNYGGASTE. jag är ju blivande miss univerzzzzum ditt duh.

Linda säger:        eh. okej. intressant synvinkel. du, snyggast?! he. kul.

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger:          visst är det.

Linda säger:riktigt skrattretande faktiskt.        HA

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger:http://jensenacklesfans.com/gallery/albums/events/2006/cwupfronts18may/cwupfronts_20050518_hq05.jpg

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger:       hEE.

Linda säger:          jared ser ju ut som en gris.. he.

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger:http://jensenacklesfans.com/gallery/albums/events/2006/cwupfronts18may/cwupfronts_20050518_hq11.jpg

Linda säger:          hett hett HETT!

Linda säger:http://www.asahi-net.or.jp/~mq6s-tgsk/ewan/pic/0313.jpghan är med rätt het.

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger      :mcgregor!

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger:ja,          han är fantastisk.

Linda säger:http://www.henrikjordan.de/pix/schauspieler/ewan_mcgregor/popup/ewan_mcgregor_1.jpg

Linda säger:          du vinner. skit. hade tänkt visa dig bilder på mina allra hetaste vänner- meen. jag vill inte sprida dessa på nätet. hrm

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger:    haha.

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger:        klart jag vinner. jag har ju THE ACKLES på min sida.

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger:      och danny såklart.

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger:        ÅH DANNY.

Linda säger:         danny är INTE SÅ HET ! han når inte upp till mr ackles nivå.

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger:           neej. men han är en litenstöttepelare i team matilda/ackles/danny

Linda säger:     okej. visst. SKIT !

Linda säger:                  men, du känner ingen av dom. . (jag försöker bara nedvärdera dig så att jag inte känner mig så nere över att ha förlorat denna oehört intressanta "tävling.".)

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger           :linda, personlighet är ovidkommande. du kan inte titta på the ackles och säga att jag inte vunnit. please. det finns ingenting du kan komma med - VI ÄR OSLAGBARA.

Linda säger:                nej. du vinner. ackles är ett fenomen- så het ! så het !

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger:j               ag vet! jag vet!

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger          :linda, du borde inkludera det här samtalet i bloggen om våra galna idol sms.

Linda säger:           ja. jag tror det är nödvändigt faktiskt.

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger:            det tror jag med.

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger:             världen måste få veta hur mycket du och jag äger.

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger:          matlin > världen

Linda säger:               Y E A H!

Linda säger:           allways and forever

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger:              jupp.

Linda säger:              jag sitter här och försöker skapa idolstämmingen till bloggen. . skriver in dina 17 sms.

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger:          haha!

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger:          jag kan sjunga för dig.

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger         :ÖH.

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger:        HAAAALLEEELUUUUUUUUUUUJAAAAAAAAAAAAAAA, HAAALEEEEEeeEeEEEluuuuUUUUUjaAAA ~

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger:             eh, eh?

Linda säger:            eh. du kan vara tyst nu : P

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger:            men det hjälpte,     va va VA VA?

Linda säger          :jarå! VERKLIGEN !

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger:             hahahHAHA. jag är fantastisk.

Linda säger:            sannerligen! det är du

Linda säger:               APPLÅD.

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger:                 TACKAR TACKAR. JAG VILL TACKA LINDA, FÖR ATT HON KICKADE MIN RUMPA NÄR JAG VAR LAT. OCH MIN MAN, MR ACKLES, FÖR ATT HAN ÄR SÅ FANTASTISKT SNYGG.

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger:              och jeanette, för att hon får mig att skratta.

Linda säger:         (:

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger             :hojta när du är klar med bloggen.

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger:         hur många sms är det egentligen? sjuttiarton?

Linda säger:        17.

a pinch of crack, a dollop of smack; that's good pie säger:        herreACKLES vad mångaaaaaa.

Linda säger:          JA!

Linda säger:

                                                                            klart !


Kommentarer
Postat av: Nett

tyvärr, orkade inte läsa igenom hela..

2006-10-02 @ 22:24:53
Postat av: Nörd

Tänk att JAG orkade.
Borde du också orkat nettan - du är ju omnämnd.

2006-10-02 @ 23:06:16
Postat av: Nörd

Återigen: what's all the fuss about? Ackles? Och Danny igen? Hmm.

2006-10-02 @ 23:06:44
Postat av: Linda!

nett- att du inte orkade läsa igenom allt förstår jag av hela mitt hjärta.
felicia- applåd till dig som läste allt! wow.

2006-10-03 @ 18:33:34
Postat av: nett

jag skummade igenom och såg mitt namn nämnas,då blev jag nyfiken och ansträngde mig för att läsa igenom hela.
och vad roligt att jag fick stå med i matildas tacktal ^^
(fast det är ju ganska självklart)

2006-10-04 @ 17:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback