en älva.

hur patetisk får man bli?!
jag skriver alledles för mycket blogg. men det är något med det här. det är något speciellt med att skicka ut sina tankar i internetvärlden som drar mig till det. kanske kan jag få svar på livets stora frågor?! eller så roar jag bara mina vänner med mina tankar..

jag drömmer om älvor och dansande eldgnistror. jag vet att det är barnsligt och omoget, men jag längtar efter det. efter det barnsliga och onormala. min dröm är att bli en älva, bli en livs levande tingeling. sprida lite glitter till världen. det är det jag önskar. och, ett stort plus är ju att få vingar. att bara kunna flyga iväg liksom. och- alla vet ju att älvor är oerhört snygga och fina.

en älva. det är det jag skulle vilja vara. tänk er, en älva i virvlande snödans under fullmånens vakande ögon.
-sprakande!
-rent!
-förtrollande.

                                           
                  en älva skulle man va..


Kommentarer
Postat av: Elin

Heheheh! Om du skriver mycket blogg, vad gör då inte jag? Du är min lilla glittrande älva får ävah! :D

Postat av: Elin

Nu har jag "lagat" blogen. Ska fixa sådär med de nya bilderna när jag får tid! :) Puss!

2006-11-02 @ 22:57:03
URL: http://hejhenning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback