Uppspel 15 maj 2oo6

Uppspelsdag. Uppspel:
- nervositet
- nervositet
- rädsla
- illamående.

Men detta känner du bara innan ett uppspel. Exakt efteråt sköljer "fy-vad-dålig-jag-var" känslan över, oavsett om man var dålig eller inte, och så sitter man så några minuter. Sen så kommer adrenalinet av att fått ha stått på scenen. wow.

vi hade uppspel igår. Min klass spelade upp igår. Min klass visade upp sig igår. Kul, intressant och konstigt. Jag som var utsänd att presentera allt gjorde bort mig totalt, eftersom personen som skulle ringai nte ringde.. hmm. men, det löste sig väl endå., ville dö och sjunka genom marken.

sen. ohh. sen började det. . resturang scenen med alla fula raggningsrepliker:

- ska du hänga med hem till mig och käka makaroner och blanda oboy?
   - gjorde det ont ? (följt av tystnad) .. när du föll ner från himlen alltså..
     - var din pappa tjuv ? .... asså, tog han alla stjärnor och la dom i sina ögon.

men, det gick nog rätt bra. eller, inte. men iallafall. ett uppspel är ett uppspel och nu är det över . lite trist. Nästa gång hoppas jag att det går bättre.

LovePeaceANDrock`n`roll .

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag tror att er scen gick super!

2006-05-17 @ 23:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback