sommardag.

solen skiner ute och bara det känns fantastikst. om det bara inte hade varit för denna oerhörda huvudvärk jag fått. men, jag lever endå. jag klagar inte.
för det är fantastiskt väder. solen steker asfalten och molnen viker åt sidan för att släppa fram solen.

livet är fantatstiskt ibland. men oftast är iallafall jag för blind av allt jobbigt och krångligt för att se det.

Det som känns lite trist är att alla skingras på sommaren. alla försvinner, ink. jag själv. men, det finns ju telefon. och kanske att man kan träffa lite av skånefolket när man befinner sig i deras land.

Sommaren 06: StockholmVästeråsFrankrikeSkåneÖrserumEkeröTranstrandMalungSkövdeTorp.. . fler resemål kommer förhoppningsvis tillkomma.

Elin - det var fest att träffa dig i Malung. du är fin och jag älskade dina skor.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja! ska vi inte ta o hälsa på dom nere i deras land när vi ändå är där? och transtrand, vad ska du göra där? jag vill också dit!

Postat av: Elin

åhh! tack älsklingen min! :) Jag såg faktiskt en tant, och jag snackar 70+, i Falun med likadana skor! Jag ska lätt bli en sådan tant.. :D :D

2006-06-04 @ 19:36:20
URL: http://hejhenning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback