känslor .

jag vet inte vad jag känner. hjärtat dunkar hårdare, och jag tappar fotfästet när du ser på mig.
är det värmen eller du som gör att jag känner så? solen eller personen.

jag tror, jag vet, jag hoppas att det är du men samtidigt inte. för jag är rädd. rädd för att kanske det är du som orsakar tumultet i mitt hjärta, rädd att det förmodligen är du som gör mig så förvirrad.

jag hoppas kanske. jag känner. pulsen stiger och ansiktsfärgen skiftar mellan rosa och röd.
   längtan. lycka . saknad. alla är sammankopplade med dig. men på samma sätt inte.

jag är förvirrad pågrund av dig. du har orsakat kaoset i mig. du har gjort att sommaren kommer bli en bergochdalbana av känslor.

jag vet inte om jag är tacksam eller ej.. jag vet bara:
jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Elin

oj Linda!? Tell me! (förstår inte så jättemycket av din inlägg. Men det kanske inte var meningen heller.) :P

LOVE YOU!!!! (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback