jeanette .

ibland kan man undra varför jag och jeanette blev vänner. jag trodde aldrig det när vi först började skolan. du verkade så.. hur ska jag säga - tråkig.

men jag fick fel, för du är typ en av de roligaste personer och skönaste människor jag känner. Jeanette född i Surahammar år 89, (där hade jag visst fel, för det är hon inte. meen, sak samma. hon bor där när hon inte bor i sitt rum i stockholm.)
är en fin människa som jag tycker väldigt mycket om.
alla telefonsamtal, alla skratt, all ironi. du är fin.

du och jag - vårt nationaldagsfriande kommer bli häpnandsväckande och underbart.

             ps. nett - nöjd med inlägget om dig. ds.

Kommentarer
Postat av: nett.

Linde: :] ( jag är inte född i surahammar). men annars var allt helt rätt. :]

2006-06-04 @ 09:53:03
Postat av: nett.

Det var en båt som sa till en annan;
"va du va stilig. Vi borde borda varann,
gjorda för varann och köla lite grann,
som bara båtar kan."
Badda bam bam bam bam
Badda bam bam bam.

Andra båten sa;
"klart att jag vill va
med och kryssa.
Kyssa din stiliga för,
i en stillsam slör,
vi varann förför.
som bara båtar gör."
Badda bam ...

"Och när det blir lä
ja, då kan vi klä av oss seglen.
Ligga en stund vid en boj,
skepp o'hoj.
Gnida vår fernissa lite grann och fnissa,
kasta (t)ankar.
Bli lite vågade, ha lite skoj,
oj, oj, oj!"

"Och hur vi sedan få
en och kanske två egna små jollar,
jollrande efter på släp
i ett navelrep,
e en hemlighet,
som bara båtar vet."
Badda bam bam bam
Badda bam bam bam.

"Vi kan lägga till i äktenskapets hamn,
vid en brygga,
bygga ett båthus som vi kunde ligga i,
och tjära ner varann'
som bara båtar kan."
Badda bam ...

2006-06-05 @ 21:38:05
Postat av: Daniel

Nämen så smuttit...
ska du inte ta o skriva om mig också! :D

2006-06-09 @ 17:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback