drömmen.

hur sentimental och alldeles nojig får man bli? varje gång jag ser en romantisk film, så väcks mina förhoppningar. kanske, kanske kommer jag också få det där lyckliga i alla dagar som alla andra verkar få. kanske kommer jag också hitta någon. den perfekte, om det nu finns något sånt fenomen.

  jag hoppas att det gör det. jag hoppas att det kommer dyka upp en kille som får mitt hjärta att hoppa över några slag och som får rosor att slå ut på mina kinder. jag vill träffa någon som gör att jag smälter och på samma gång behåller mitt lung. någon som känner mig. som vet vem jag är. någon som jag kan vara öppen med.
   någon som du . .

det är skumt. varje gång jag ser en sån film så pirrar det till i magen och jag blir helt och komplett galen. för jag vill ha det som karaktärerna i filmerna har. eller får.

 jag vill ha en lycka som inte går någonstans, jag vill ha någon som kämpar för mig. jag vill att någon sjunger "can you feel the love tonight" eller "came what me" eller lovemedoly från moulin rouge. jag vill att någon ger mig en blomma, jag vill ha någon att hålla i handen när allt blir sådär jobbigt som det ofta blir. jag vill ha någon att se världen med.

   men, vill inte alla det? så varför skulle jag ha sån tur.

"jag drömmer , jag hoppas, jag väntar. "

Kommentarer
Postat av: Elin

one day Linda! :) och du det finns mer än EN "rätta" för alla. Det gäller att välja en som känns rätt mer än att "hitta" en. Jag tror och hoppas du att du kommmer välja någon bra en dag! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback