örserum

sitter vid farfars gamla skrivbord i örserum.här satt han och tänkte,jobbade och stod i.märkligt.livet.
skymningen här ute är så vacker,så tyst.

men snart är det förbi.örserum och det gröna huset försvinner.
oas snart-är lite rädd,känner inte så många så bra och johannasaraochlovisa ska bo utanför och jag får snudd på panik när jag inte vet vad som händer.men det är en bra panik på många sätt.men det är läskigt.usch.

men sen blir det frizon.oj oj wow.ett tält med dig,te och pirater.du är fin!     saknar stockholm.och matildanett och ni andra. hrm. usch. vi ses i augusti. känns så långt fram.

Kommentarer
Postat av: Elin

hieeey! Frizon! Det blir fett. Längtar dit för då får jag träffa dig!!! :D PUSSS! (L)

Postat av: johanna

menjagkommeratthängameddiglinda! jaglovar! jag hade bara inte råd med u-oas. men panika inte! jag vet precis hur det känns och det ska inte bli jobbigt alls för dig. i do promise!
jag ahr varit i grekland. jag är trött. men du är FIN! i mean it!
KRAM

2006-07-19 @ 19:37:11
URL: http://johannaas.blogg.se
Postat av: nett.

i'm watching you
möhö

2006-07-20 @ 10:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback