min dag

önskemålen i kommentarerna ska jag försöka.. följa?! tillgodochse?!
Okej, en sån blogg kan jag skriva:

MIN DAG:

vaknade tjugo i sex av ett irriterande sms av nett som bla. innehöll orden "gå upp" "latmask" och "Linde". och, tack vare det klev jag upp och begav mig till skolan efter att ha ätit gröt och sett julkalendern där JONAS KARLSSON hade en rätt stor plats idag. wowowowowow.

sen. ingen idrott. HAT emot nett för det. men vi hade det rätt mysigt och trevligt i skolans matsal typ 1999 timmar. vi fick te föresten av idrottshalls-killen. snällt. det var rätt .. smaklös mat idag.

sen. ESTETISK orientering. uscuhscuschusch. fick reda på att jag får VG- i kursen och jag började nästan gråta av ilska. VG- är INTE godkänt. HAAAT.

så dagen har varit .. både och. min lycka grumaldes av det dåliga betygt. blä. nu orkar jag inte skriva mer för jag är så besviken. men ska trycka en tröja snart, och då kanske jag blir glad.

 ciao. (NÖJD NU?)

Kommentarer
Postat av: amanda

jag hatar VG. det är det drygaste betyget man kan få. vadå Väl Godkänd liksom? gosh! psykologiarbete till imorgon och jag har knappt börjat! tack världen.

2006-12-07 @ 19:29:11
Postat av: amanda

öhm. det var från mig

2006-12-07 @ 19:29:27
Postat av: Anonym

what's the freaking problem!? varför syns inte mitt namn för!?!
orkar inte detta just nu//amanda

2006-12-07 @ 19:30:14
Postat av: L

amanada- ditt namn syns inte för att min blogg är dum och konstig. that`s why.

och - jag kunde inte sagt det bättre själv. vg är världens drygaste betyg.

2006-12-07 @ 19:36:03
Postat av: JEANETTE

En bra start Linde. Och så farligt var det nog inte att stiga upp. Som jag nämnde tidigare : även ondskan måste få ett ansikte. Idag var det jag som fick gestalta detta. Hoppas du fortsätter är skriva på detta viset - mycket mer intressant och underhållande. Det var allt för mig. Hej.

2006-12-07 @ 20:17:58
Postat av: Nörd

Hoppas också att du fortsätter skriva på det här viset. Sedan måste jag också fråga hur du kan få ett "väl godkänt" till ett "INTE godkänt"...? Även om jag förstår din ilska.

2006-12-07 @ 21:23:15
Postat av: hanna

gillade med om att höra också vad du gjort under dagen:) men vad säger att vg är ett skitbetyg? man kan inte alltid va på topp ju..kramar/hanna

2006-12-08 @ 07:00:00
Postat av: L

det är bara jag som.. he. jag gillar inte VG. och VG- är drygast att få.

2006-12-08 @ 09:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback