christmas is just around the corner

 (me and michaela, last christmas I belive)

Det är tre dagar kvar till Julafton och julstämningen börjar så sakta att smyga sig på. Bara det faktum att det mesta är avklarat, alla klappar inhandlade och rummet (nästan) städat gör att det känns som om det kan bli jul iår igen. Det blir alltid jul, oavsett om man har missat något. Julafton, Kalle Anka och klappar = det finns alltid. Det är nästan något jag tar förgivet.

Men, nu ska jag gå och duscha för att sedan städa köket julfint. Det kallas att man delar upp arbetet. och ikväll- Dramaten med Jeanette. "Kärlek&Politik".

byebye then

Kommentarer
Postat av: JEANETTE

Kärlek och Politik

2006-12-22 @ 19:48:26
Postat av: L

oj- vem kan ha kommenterat detta.
jag tror minsann det är jeanette den busen. haha!
/L

Postat av: JEANETTE

Lindaaa!
Fan vad glad jag blev över ditt mail jag öppnade nyss!
Snyft snyft :D

2006-12-23 @ 10:57:33
Postat av: L

bra Nett- för jag antar att det är du (:
det blev rätt fint faktiskt, mitt i all min trötthet.

2006-12-23 @ 11:46:36
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback